Levering og betalingsbetingelser

Vinhesten leverer med GLS til pakkeshop eller direkte efter aftale. Levering 2 til 4 hverdage

Levering tager normalt 2 til 4 hverdage ved bestilling inden kl. 10. Ordrer afgivet onsdage inden kl. 10 vil blive afsendt torsdag. Til øer uden fast broforbindelse må der påregnes ekstra leveringstid. Levering kun i Danmark. Du kan vælge at få din ordre sendt til din arbejdsadresse.

Fri fragt

Gratis levering til nærmeste pakkeshop ved køb for min. kr. 800,00 inkl. moms.
Vi yder levering direkte øst for Storebælt efter aftale. Kontakt for mere info.

Leveringstidsrum

Vi leverer i tidsrum efter aftale med modtager, med forbehold for, der kan ske forsinkelser.

Betaling

Der kan betales med MobilePay eller betalingskort. På udenlandsk udstedte kort samt businesskort vil det blive trukket et gebyr.Pengene bliver trukket på forsendelsesdagen eller afhentningsdagen. Ved evt. reklamation/returnering vil pengene blive tilbageført indenfor 4 arbejdsdage.

Priser

Alle priser på vinhesten.dk er i danske kroner og angivet inkl. gældende afgifter og inkl. moms. Der tages forbehold for trykfejl, prisfejl og udsolgte varer.

Flaskepluk og pant

Flaskepant pålægges først når købet afsluttes.

Lager

Kontakt Vinhesten på mail eller telefon for at få oplyst lagerantal på en specifik vin.

Ombytning og returnering

Vinen kan altid byttes til en anden vin eller du kan få pengene tilbage. Returfragten afholdes af dig. Den returnerede vin skal være i samme stand som ved leveringen. Vine købt en primeur (vin der er handlet i forsalg) eller skaffevarer (varer vi skal bestille hjem) tages ikke retur og byttes ikke.

Reklamation og refusion

Reklamationer vedrørende vareleverancer skal omgående afgives til Vinhesten. Alle nævnte priser er, medmindre andet er anført, inkl. moms og inkl. gældende afgifter. Der tages forbehold for tastefejl, udsolgte varer, samt for pris- og valutaændringer.

Vinhesten yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, dog følger reklamationen varens naturlige holdbarhed. Reklamationsretten dækker ikke fejl eller skader direkte eller indirekte opstået, som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles til Vinhesten hurtigst muligt. Varen kan returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Vinhesten alle naturlige fragtomkostninger.

Ved reklamation, fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Vinhesten
Lerbækvej 4b, 4792 Askeby
t: +45 40 17 14 17
e: info@vinhesten.dk

Returnering foregår til ovennævnte adresse. Vi opfordrer til at sikre ekspeditionen ved at vedlægge fyldestgørende information om varen, som bedes følge varerne. Gerne en kopi af ordrebekræftelse / faktura og kontonr. hvor refusionen kan overføres til samt evt. korrespondance mv.

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller annullerede forudbetalte ordrer, der afbestilles før afsendelse, vil der ske refusion. Refusionen sker normalt altid ved tilbageførsel til det betalingskort, hvorfra betalingen er kommet. Er betaling på den oprindelige ordre betalt via netbank har Vinhesten brug for oplysningerne; registreringsnummer og kontonummer, for at kunne tilbageføre refusionen. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. mail eller telefon.

Rabatkoder

Rabatkoder gælder ikke på i forvejen nedsatte varer, vare benævnt med ”specialvin” og udvalgte fine wines. Se priserne vin for vin ved at surfe rundt på shoppen og se rabatten vin for vin efter rabatkoden er indtastet. Bemærk at der kun kan benyttes én rabatkode pr. ordre.

Nyhedsbreve og sociale medier

Vinhesten udgiver pt. ikke nyhedsmails til at ligge ulæste i din indbakke. Vi opfordrer i stedet til at følge os på FB og/eller IG, hvor vi deler info og tilbud/kampagner.

FB @vinhestendk
IG @vinhesten_dk

Indkøbskurv